🍭Dorss🌸🍭Dorss🌸، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
🌸شروع وب مون🍭🌸شروع وب مون🍭، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
🍭Dlsa🦄🍭Dlsa🦄، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

🙃💛درسا و دلسا💛🙃

💜💪نا امید نشو💪💜

بعد از یه مدت 🌸🛁

1400/3/20 16:20
نویسنده : 😚💜درسا💜😚
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم

این چند روز من و دلسا خیلی سخت درگیر امتحان تیزهوشان بودیم که خیلی دیر دیر به نی نی وبلاگ سر می‌زدیم که امروز بالاخره آزمون  رو دادیم پریروز هم کلاس تیزهوشان مون تموم شد امروز هم آزمون دیگه بیشتر تو نی نی وبلاگ هستم و زود به زود قول میدم پست بزارم ❤️🌹

هفته پیش من رفتم موهام رو کوتاه پسرونه زدم ولی دلسا موی بلند و ترجیح داد ولی چون دیگه داریم وارد فصل تابستون میشیم هوا گرمه و اینها برا همین من رفتم موهام رو کوتاه کردم یه جور مدل پسرونه است 💇

از خاطرات این چند روزمون رو هم بگم من و دلسا کلا برا درس خوندن اصلا وقت بیرون رفتن و گردش نداشتیم برا همین همش تو خونه بودیم ولی بلاخره امروز آزاد شدیم 😂🥴

من از ۱۲۰ سوال ۲۰ تاش رو جواب ندادم دلسا ۱۵ تاش دیگه منتظریم نمراتمون رو بگین

دیگه چند ماه استراحت رو داریم راحت میشیم راستی قراره آخر هفته بریم مسافرت قزوین و زنجان هوا گرمه اونجا؟🤨😂

پست بعدی رو می‌خوام بزارم برای این مسافرت چون خیلیییی دلم هوای مسافرت کرده و دوست دارم زودتر بریم

جدیدا به آشپزی هم علاقه پیدا کردم و همش چیز میز میپزم امروز هم لازانیا با کمک مامانم درست کردم خودم و دلسا خوردیم خودم که خیلی خوشم اومد ولی دلسا کلا بیشتر رفته تو فاز گیم و اینها خودم هم خوشم میاد ولی فقط از چندتا بازی هاش رو دوست دارم قراره تو تابستون کلاس جدید بریم و کلی چیز یاد بگیریم خب من برم که مامانم صدام می‌کنه فعلا تا پست بعدی 👋💚

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

***asal******asal***
20 خرداد 00 18:19
منم موهامو کوتاه کردم
ولی پسرونه نه
😚💜درسا💜😚
پاسخ
من نه پسرونه زدم 🥴