🍭Dorss🌸🍭Dorss🌸، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
🌸شروع وب مون🍭🌸شروع وب مون🍭، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه سن داره
🍭Dlsa🦄🍭Dlsa🦄، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

🙃💛درسا و دلسا💛🙃

💜💪نا امید نشو💪💜

☀️شروع وبلاگ/معرفی خودم و آجی ایم🌻

1399/12/16 18:54
نویسنده : 😚💜درسا💜😚
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 🍭🌸

من درسا هستم 

یه دختر شیطون و بلا 🙄😂

و یه دختر ۱۲ ساله 🥺

اهل خوزستان و شهر اهواز هستم ☺️

همیشه باطن و ظاهرم یکی بوده و هیچ وقت متفاوت نبوده💥

زندگی ایم ساده و یک نواخت بود که یه نفر اومد و تغییرش اش داد 😉🤭

اونم یه دوست بود یه دوست خیلی خیلی مهربون🍭🌸

اونم کسی نبود جز آیناز 🥺💛

که بعد از ماه ها امروز دیدمش و تازه با نی نی وبلاگ آشنا شدم 

🌸🍭🌸🍭🌸🍭🌸🍭🌸🍭🌸🍭🌸🍭🌸

رنگ مورد علاقه ام همیشه بنفش صورتی کم رنگ بود و غذا مورد علاقه ام همبرگر بوده🍔😋

خوراکی مورد علاقه ام شکلات و آبنبات بوده🍫🍭

سرگرمی ام هم بازی با کامپیوتر یا آهنگ گوش دادنه🌈🦄

تو سخترین شرایط قوی بودم و هیچ وقت در برابر مشکلات ام ضعیف نبودم

چونکه مشکلات یه میم اضافه داره که اون رو ور داریم میشه شکلات زندگی به به 🍫😋

یه دونه سگ به نام تدی دارم 🐕 

و اهل تفریح مسافرت باشم و هروقت می‌خوایم جایی بریم همیشه پایه ام 🤤🦄

یه خانواده دارم که شاه  نداره👸🤴

و یه دونه آجی دارم که دو قلو آمه و باهم وبلاگ بنویسیم 📝

اسمش هم دلساست

اونم مثل من همیشه پایه است و باهم کلی کار انجام میدیم که حوصله مون سر نره 🦄❤️

یا بعضی وقت ها هم با هم میریم پیش آیناز🙃

اونم مثل من یه سگ داره که اسمش هارلیه 

مال من نره و مال اون ماده 🥺

هنوز خیلی کوچولون و کیوت🥺💛

من و دلسا چون توی یه کلاسیم موقع امتحان تقلب میکنیم و بهم دیگه جواب ها رو میدیم البته توش تغییر انجام میدیم که ضایعه نشه😌

تو تکالیف ام هم همون کپی پیست😂😂

کلا دلسا بیشتر درس میخونه تا من 😂

ولی من هم میخونم و همیشه یه رقابت بینمون هست که مامانم میگه بهترین رقابت دنیایه😂

پ ن : دلسا نمیدونه تو نی نی وبلاگ ،وبلاگ ساختم بعد این پست حتما باید بهش بگم و اگر نه اگر بفهمه شری به پا میکنه😂

من و دلسا آرمی و بلنکی و پاترهدیم .

هردمون کلاس زبان میریم و داریم برای تقلب امتحانش فکر میکنیم 😂

که کار سختی نیست خداروشکر 😂

رنگ مورد علاقه دلسا آبی کمرنگ سبز آبیه و غذای مورد علاقه اش هم پیتزا و خوراکی مورد علاقه اش پیراشکی هستش .

هردمون سر به هوا و شوخ طبع هستیم و کلا همش در حال دعواییم تهش هم یه بغل و ...😂😂

و مامانمون هم سعی داره بهمون پریمیر درس بده و ما هم داریم کم کم یاد میگیریم

خیلی خوبه توی این دوران به مهارت یاد بگیریم

خب دیگه بای بای تا پست بعدی 👋👋

پسندها (12)

نظرات (10)

مهنامهنا
16 اسفند 99 19:30
خیلی خوشحالم که اولین دنبال کننده تونم 😘
من عاشق دوقلو هام و از قضا عاشق اسم های درسا ، دلسا و گلسا هستم .
به نظرم وبلاگتون وبلاگ خوبی میشه .
من هم کلاس ششم هستم البته ۱۱ سال و خورده ایمه. 
😚💜درسا💜😚
پاسخ
مرسی😍
دوقلو هم خیلی خوبه ولی حالا مشکلاتی هم داره 😂
ممنون نظر لطفتون هست ☺️💛
خوشبختم 💖

16 اسفند 99 19:38
سلام عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدی💗🎀💖💕
احیانا شما شکلات خواهر دوقلوی آبنبات نیستی؟؟؟؟
در هر صورت خیلی از آشناییت خوشحال شدم😍😍😍😗😗😗😘😘😘😚😚😚💋❤👑🌹💐🌸
😚💜درسا💜😚
پاسخ
مرسی 💖☺️
نه عزیزم نیستم 💜
مرسی منم همینطور 🙃
💖 آیناز 💖💖 آیناز 💖
16 اسفند 99 19:55
سلام خوش اومدی به نی نی وبلاگ درسا 😊
امروز چرا دلسا باهات نیومد
فردا هم میتونی دوباره بیایی؟🙃
😚💜درسا💜😚
پاسخ
سلام مرسی آیناز ازش پرسیدم گفت حوصله نداشت 😑
امممم بزار ببینم چی میشه تو واتساپ بهت میگم😘

16 اسفند 99 19:56
سلام دوست گلم من عاشق دوقلو ها هستم😍
منم جنوبی هستم😉
خوش به حالت که خواهر داری 🤩من خواهر ندارم😣😔
​​​​
😚💜درسا💜😚
پاسخ
سلام 
عه خوشبختم 💖☺️
اشکالی نداره الان خیلی ها دوست دارن تک فرزند باشه🤭💜
***asal******asal***
16 اسفند 99 20:20
سلام لایک کن و نظر بده 
منم همین کارو میکنم
😚💜درسا💜😚
پاسخ
سلام چشم اگر وقت کنم حتما ☺️
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
17 اسفند 99 9:04
عععععرررررررررررر آرمیییی ستخشنشاسهسخیاینسخَتَتینسنطدیتطتز
ببخشید آرمی میبینم ذوق میکنم😐📿
بایستون کیه🤧
من بایسم ته تهه🤧❤️💜💔
دوست بشیم؟ 😚
😚💜درسا💜😚
پاسخ
عررررررر تو هم آرمی 😂 
من بایسم جونگ کوکه مال دلسا هم شوکا 
آره حتما

17 اسفند 99 14:22
ورودتون را به نی نی وبلاگ تبریک میگویم انشاءالله بهترین وبلاگ را داشته باشید منم عاشق دو قلو ها هستم و منتک فرزندم و خواهر یا برادر ندارم واقعا خوش به حالتون که دو قلو هستید
😚💜درسا💜😚
پاسخ
مرسی ممنون ❤️😘
یه خواهر دوقلو داشتن هم خوبه ولی دردسر های دارع🤭

8 فروردین 00 22:22
سلام فالو شدی ممنون میشم فالوم کنی
😚💜درسا💜😚
پاسخ
چشم حتما

8 فروردین 00 22:22
خیلی خوش امد ی به نی نی وبلاگ
😚💜درسا💜😚
پاسخ
مرسی🦄❤️
mahsamahsa
26 فروردین 00 4:38
عزیزم وبلاگ خوشگلی درست کردین پست خیلی خوبی از خودتون گذاشتین انشالله موفق باشین دو قلو های عزیز💜
😚💜درسا💜😚
پاسخ
مرسی شما هم ایشالا تو تک تک مراحل زندگیتون موفق باشید😍💙