🍭Dorss🌸🍭Dorss🌸، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
🌸شروع وب مون🍭🌸شروع وب مون🍭، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
🍭Dlsa🦄🍭Dlsa🦄، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

🙃💛درسا و دلسا💛🙃

💜💪نا امید نشو💪💜

💕روز های رویایی زندگی با یه فرشته👼

1400/2/7 21:43
نویسنده : 😚💜درسا💜😚
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم

سال نو رو تبریک میگیم

خیلی ببخشید که دیر به دیر پست میزاریم ولی خب بخاطر اینکه همش با دلسا و درس  سر کله میزنم مجبوریم دیر دیر پست بزاریم

برا همین ببخشید🥺

خب خب 

اومدم کل اتفاق های مهمی که افتاد رو بهتون بگم

دلسا خان داره تو یوتیوب فیلم میبنه و منم بعد از مدت ها اومدم یه چکی کنم و یه پست طولانی بنویسم 🙄❤️

این چند روز جدیدا من و دلسا بیشتر طرفدار بی تی اس شدیم و چپ میریم میگیم بی تی اس راست میریم میگیم بی تی اس 😂

​​​​​و داریم دنس های مختلف شون هم کم کم کم یاد میگیریم خیلی سخته ولی خوب هرچیزی اونقدر سخت نیست که من و دلسا ازش بر میاییم😌😂

به مامان بابامون هم گفتیم اتاقمون رو جدا کنن و میگن دو سال دیگه کو تا دو سال دیگه😪

جپیدا من و دلسا تو لایکی فعالیت مون رو شروع کردیم و بازمممم بی تی اس 😂😐

میگیم که چب میریم میگیم بی تی اس راست میریم میگیم بی تی اس 😂 حالا تو این پست خودتون شاهد باشید چند بار میگم بی تی اس 😂

خب بنده دارم کم کم تو آشپزی هم یه مهارت هایی پیدا میکنیم که اصلا مامان و دلسا هنگ کردن😂

فعلا فقط میتونم پنک کیک کاپ کیک ماکارونی درست کنم😌😂 

راستی از امتحان ها نگم وای وای 😐😐

این چند روز دلسا اصلا بخاطر درس ها از اتاقمون بیرون نمیاد به قول مامان معلوم نی داخلش چی می‌کنه ولی من شاهدیم که همش کلش تو این کتابه منم دست کمی ازش ندارم هر روز فقط به خودم سه ساعت استراحت میدم 😐

چون داریم برا تیزهوشان هم می‌خونیم برا همین خیلی و اگر نه این امتحان ها خالی که خیلی ساده آن

برای سال نو هم رفتیم خونه مادربزرگم که کل فامیل های مادری تیم اومدن البته با دو تا ماسک ولی همش من با دلسا سرمون گرم بود با بچه کوچولو ها خیلی کیوتن آخه

چون عمو ام هم یه دونه سگ کیوت داشت سگ هامون رو گذاشتیم تو حیاط و آنقدر باهم بازی کردن که حد نداره 😂

تازه بابا مون هم گفته اگر تیزهوشان قبول شید براتون یه ps4 هم میگیریم و قراره آیدی دو تا پسر عمو هام و دو تا پسر دایی هامون هم بگیریم که کلا باهاشون تابستون رو بازی کنیم  تو این چند روز عید  هم آنقدر کباب خوردیم که دیه کباب زده شدیم 😂

و ماه رمضون رو نگم من دلسا خواستیم روزه بگیریم مامان ام گفت نمی‌خواد شما عادت به روزه ندارید می‌میرید😐😂

راس میگه من و دلسا خیلی میخوریم ولی اصلا یه گرم هم بهمون اضافه نمیشه و بعضی وقت ها دوست هامون میگن معده تون کجاست ؟

خب دیگه این ها خاطراتی بود که الان یادم اومد خیلی زیادن ولی متاسفانه یادم رفته 😐😐

فعلا خداحافظ😂

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

***asal******asal***
7 اردیبهشت 00 22:37
خیلی وقت بود نیومده بودی
😚💜درسا💜😚
پاسخ
آره دیگه خیلی سرمون شلوغ بوده این چند وقت🤕
mahsamahsa
8 اردیبهشت 00 4:15
عزیزم انشالله در آزمون تیز هوشان هر دوتون موفق باشین
😚💜درسا💜😚
پاسخ
خیلیییییی مرسیییی💞